Diğer Vitamin ve Mineral Tedavileri

Vitamin tedavileri ayni zamanda damaryou vitamin tedavisi veya IV vitamin terapisi olarak adlandirilir. IV Terapi-İntravenöz tedavinin amacı hücrelerin fonksiyonlarını sağlıklı bir şekilde yerine getirebilmeleri ve bagisiklik sistemlerinin guclendirilmesi için gerekli olan vitamin, mineral, aminoasit ve antioksidan desteklerinin damaryolu ile verilmesidir.

GDO’lu gıdalar, işlenmiş gıdalar ve paketleme teknolojileri sayesinde günümüzde tükettiğimiz gıdaların besleyici değerinin oldukça düştüğü de inkar edilemez bir gerçektir. Tüm bu etkenler hücre seviyesinde kronik hasara sebep verir hem hayat kalitemizi düşürür, hem de çeşitli hastalıklara zemin hazırlar.

Terapi (intravenoz tedavi) esnasinda vitamin ,mineral ve antioksidanlar direkt olarak damar yoluna verildiğinden hem hücreler için çok daha kolay ulaşılabilir olur, hem de ağız yoluyla verilmesi mümkün olamayan miktarlar yani dozlar herhangi bir yan etki riski olmadan uygulanabilir. Intravenoz Vitamin Tedavisi (IV Vitamin Terapi) son senelerde ozellikle Coronavirus (Covid-19) un tum dunyaya yayilmasiyla bagisiklik sistemimizin ne kadar onemli oldugunu vurgulu bir sekilde bizlere tekrardan hatirlatti.

IV Tedaviler (Damaryolu Vitamin Tedavileri) sadece antigribal ,antomikrobial etkileri disinda ,stresli bir is hayati olan kisilerde ,kronik yorgunlugu olan kisilerde ,hafiza kaybi,konsantrasyon bozuklugu olan kisilerde bu semptomlari azaltmak ve hatta tedavi amacli kullanilir. Düzenli spor yapan kişilere, medikal tedavilerine destek arayan hastalardan sağlıklı ve fit bir yaşam tarzını benimsemiş bireylere kadar her gruptan insan için çok önemli bir alternatif destek terapisi olan intravenoz vitamin tedavisi ( IV VİTAMIN TEDAVİSİ )tum dunyada artik oldukca popular bir tedavi yontemi olmustur.

Ağız yoluyla alabileceğimiz vitamin ve mineral destekleri bir yere kadar işe yarar, çünkü yüksek dozda bile alinsa da bu destekler sindirim sisteminin emilim kapasitesini aşar ve cogu vucut tarafindan emilemez . Buna ilaveten, modern tarımda kullanılan ilaçlar, GDO’lu gıdalar, işlenmiş gıdalar ve paketleme teknolojileri sayesinde günümüzde tükettiğimiz gıdaların besleyici değerinin oldukça düştüğü de inkar edilemez bir gerçektir.

Sağlıklı bağırsak florasına sahip kişilerde bile ağız yoluyla alınan takviyelerin maximum % 30’unun emildiği bilimsel olarak saptanmistir. Halbuki damaryolundan verilen vitaminlerin emilme orani ortalama % 98” dir.

C Vitamini;

Kan düzeyleri 10-15 mg/dL civarında olduğunda, C vitamininin anti-viral etkileri görülür. Bu düzeye oral yolla değil de ancak, damar yoluyla ulaşılabilir.

• Sigara içmenin yan etkilerine karşı korunmaya yardımcı olur
  • Hücrelerde yüksek miktarda kolajen üretimi sağlar.
  • Güçlü bir antioksidandır. Serbest radikallerin zararlı etkilerine karşı korur.
  • Bağışıklık sistemini destekler.
  • Vücudun demiri absorbe etmesini kolaylaştırarak anemi tedavisini destekler.
  • Bazı kanser türlerini önlemeye yardımcı olur.
  • Yüksek tansiyonu azaltır.