Alfa Lipoik Asit Tedavisi

Alfa lipoik asit bir antioksidandır ve vücut tarafından doğal olarak üretilen bir bileşiktir. Kanseri tedavi etmek ve kanserden korunmak, diyabet, diyabetik nöropatiler, HIV / AIDS ve karaciğer hastalıklarını tedavi etmek amacıyla alfa lipoik asit desteği alınabilmektedir. Hücrenin enerji merkezi olarak da bilinen mitokondrinin içinde üretilir – bu da enzimlerin besinleri enerjiye dönüştürmesine yardımcı olur.

Alfa lipoik asit, yaşlanmayı ve iltihaplanmayı önleyen bir birincil antioksidan olarak doğrudan cilt bakımı ile ilgili bir bileşendir. Birçok cilt ürününde yer alan bu güçlü metabolik doğal madde, cilt hücrelerinde enerji üretimi de dahil olmak üzere cilt bakımı için birçok faydaya sahiptir.

Vücutta güçlü antioksidan görevi gören organik bir bileşiktir. Vücudunuz doğal olarak alfa-lipoik asit üretir ancak aynı zamanda çeşitli gıdalarda da bulunur ve bir besin takviyesi olarak alınabilir. Güçlü antioksidan özelliklere sahiptir. Alfa-lipoik asit hem suda hemde yağda çözünebilir, bu da vücudun her hücresinde veya dokusunda çalışmasını sağlar.

Bu arada, diğer birçok antioksidan sadece su veya yağda çözünürdür. Alfa-lipoik asidin antioksidan özellikleri, kan şekeri seviyelerini düşürme, iltihaplanmayı azaltma, cilt yaşlanmasını yavaşlatma ve sinir fonksiyonunu geliştirme gibi yararlarla ilişkilendirilmiştir.

Brokoli, domates, ıspanak, bezelye, lahana ve pazı gibi sebzeler ile kırmızı et ve sakatat ve mayada bulunmaktadır. Alfa lipoik asit, kapsüller ya da enjeksiyon şeklinde damar yoluyla da alınabilmektedir.